متن آهنگ دلبری کن از علی لطفی
نوشته شده توسط : لیلا

متن آهنگ دلبری کن از علی لطفی

پیشنهاد موزیک من به شما | آهنگ دیوونه از مجید یحیایی


عشقه اینکه توی نگاهه
صورتت مثل ماهه دلم بی گناهه
صبر کن نیمه گمشده ام باش
یکم مثل خودم باش من هستم تو هم باش
کم دلبری کن ویرون گری کن دلبردن بسه
چی بهتر از این عاشق تر از این دلبردن بسه
رویاست بهترین حس دنیاست
واسه دلی که تنهاست یه عشقی مثل تو
دنیا انقدر زیبا نمیشد اگه پیدا نمیشد
یه عشقی مثل تو
کم دلبری کن ویرون گری کن دلبردن بسه
چی بهتر از این عاشق تر از این دلبردن بسه





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: